Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

پاسخ خانم فهیمه - Answer to Mrs Fahimeh

سلام

ایکاش جواب پیام من رو میدادید.!


سلام

پیامتون بی جواب نبود  یه میل براتون فرستادم حتما توجه نکردین

بعلاوه استفاده از fill و universe برای من جا نیافتاده ساده تر بگم ابزار کار ساده ای نیستند بخاطر همین فهمیدنش برای من سخت بود و هست پس تو این مورد من نمیتونم کمکی کنم اما از فرم like اگه استفاده کنید خیلی بهتر و ساده تره دوستانی هستند که از این فرم برای نوشتن هندسته سیستمشون استفاده کردند .

اگه براتون مقدوره یه شکل از انچه که میخواین بکشین رو منطورم شش ضلعی و استوانه ها ست رو با فتوشاپی چیزی فرم کلیشو بفرستین تا من از روی الگویی که فرستادین یه الگو براتون بنویسم بعد فقط شما باید پارامتر هاشو تغییر بدید اینطوری ساده تره

موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد