Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

دانلود دفترچه سوالات ازمون دکتری 91 - Phd Exam year 1391 iran


This post is just for iranian 

دانلود دفترچه ازمون دکتری سال 91 - مجموعه فیزیک کلیه گرایش ها 


دانلود دفترچه ازمون دکتری سال 91 - مجموعه مهندسی هسته ای شکافت پرتو پزشکی


دانلود دفترچه ازمون دکتری سال 91 - مجموعه مهندسی هسته ای شکافت کاربرد پرتو ها


دانلود دفترچه ازمون دکتری سال 91 - زبان انگلیسی کلیه گرایش ها


دانلود دفترچه ازمون دکتری سال 91 - پاسخ نامه زبان انگلیسی کلیه گرایش ها

نظرات 3 + ارسال نظر
شهلا 1391/09/08 ساعت 22:38

عالی بود، منم داشتم این در و اون در میزدم که یه دفعه لینکشو تو این سایت پیدا کردم.
تشکر

ایمان 1391/02/28 ساعت 01:45

ایشالله که قبول میشی شما هم
راستی راکتور هم بود سوالاش؟

سلام
از سایت مدرسان شریف میتونید دانلود کنید
دقیقا خبر ندارم فقط سوالهایی رو که دوستان گفته بودن
دانلود کردم

موفق باشید

ایمان 1391/02/22 ساعت 16:14

سلام
مرسی بابت سوالات

سلام
خواهش میکنم
چون خودم زیاد ایندرو اوندر زدم تا از بیرون تهیه کنم اما فی تا ۷۰۰۰ تومن رفت و اخرش هم وعده سر خرمن دادند یه اقدام انتهاری کردم و خلاصشون کردم تا دیگه خون ملتو نریزن تو شیشه
موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد