Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

پاسخ به وهاب رافعی +

سلام

-----------------------------------------------

من mcnp4c رو نمی تونم اجرا کنم . هروقت بازش می کنم یک پیغام میاره که باید exit کنم . لطفا راهنماییم کنین . 

-----------------------------------------------------------

دوست گرامی میتونین بهتر توضیح بدین یعنی تک تک کار هایی رو که انجام میدین + فایل هایی رو که تو پوشه mcnp4c دارین نام ببرین یا تصویرشونو بفرستین ؟

----------------------------------------------------------

البته اگه درست نام برده باشم !

این فایل هایی که با رنگ مشخص شدند باید حتما در پوشه قرار داشته باشند . فکر کنم دو بار نوشتم library خوب بگزریم برای درست اجرا شدن برنامه طبق مثال هایی که در قسمت mcnp4c گذاشتم + با برنامه texpad امتحان کنید انشا الله نتیجه میگیرید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد