اطلاعیه

اطلاعیه ی انجمن علمی مهندسی پزشکی:


دوستانی که در کنفرانس "آموزش کاربردی ثبت و پردازش سیگنالهای زیستی از راه دور" در تاریخ 17 آبان 91 شرکت نموده اند، از اوایل هفته ی آینده می توانند با مراجعه به دفتر معاونت محترم پژوهشی دانشکده (مهندس عموتقی) "گواهی حضور" خود را دریافت نمایند.

.ضمنا اسامی این افراد از اینجا قابل مشاهده است

اطلاعیه ی دوره های تعمیرات تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی و آزمایشگاهی


توضیحات تکمیلی :

دوره های مذکور در تابستان 1392 و در مجتمع فنی و مهندسی نوین کنترل واقع در خیابان بی سیم اصفهان برگزار می گردد. مدرس دوره ها دارای 12 سال سابقه ی کار در زمینه ی تعمیرات تجهیزات پزشکی، دندان پزشکی و آزمایشگاهی در بیمارستان ها و مراکز مرتبط است. هزینه ی دوره ها با تخفیف ویژه ی در نظر گرفته شده برای دانشجویان گرامی به شرح زیر است :

1- تعمیرات تجهیزات پزشکی : 360 هزار تومان.

2- تعمیرات تجهیزات دندان پزشکی : 120 هزار تومان.

3- تعمیرات تجهیزات آزمایشگاهی : 220 هزار تومان.

در هنگام ثبت نام، نام دوره و روزهای هفتگی مدنظر خود در تابستان را اعلام نمایید. روزهای هفتگی کلاسها با توجه به نظرات شما قطعی خواهد شد. ضمنا امکان شرکت در هر 3 دوره وجود دارد. هم چنین دانشجویان سایر دانشگاه ها نیز می توانند در دوره ها ثبت نام نمایند.

اطلاعیه ی کارگاه ساخت ECG

اطلاعیه ی جدید : 

به استحضار دانشجویان گرامی می رساند که در صورت تشکیل ترم تابستانه در دانشگاه کارگاه ساخت  ECGدر تیرماه جاری (از هفته ی آخر خرداد لغایت هفته ی چهارم تیر) برگزار می گردد که البته این امر به استقبال شما عزیزان بستگی دارد. لذا جهت ثبت نام میتوانید به صورت حضوری تا 25 اردیبهشت به دفتر انجمن مراجعه نمایید و به صورت اینترنتی تا 10 خرداد با ایمیل انجمن مکاتبه نمایید.

جزوه درس ریزپردازنده

جهت دانلود جزوه درس ریزپردازنده استاد هادی مقدس با حجم ۲.۲۶ مگابایت

بر روی زیر کلیک کنید

 

 

دانلود

جزوه درس اصول توانبخشی

جهت دانلود جزوه درس اصول توانبخشی استاد هادی مقدس با حجم ۳ مگابایت

بر روی زیر کلیک کنید

 

 

دانلود

کارگاه آموزشی اتوماسیون صنعتی و ابزار دقیق

جزوه درس مقدمه ای بر مهندسی پزشکی استاد امیرفتاحی

جهت دانلود فایل پی دی اف جزوه درس مقدمه ای بر مهندسی پزشکی

استاد امیرفتاحی با حجم ۳۴ مگابایت بر روی زیر کلیک کنید 

 

 

دانلود

تست بزاقی قند خون، روشی نوین از ایران برای بیماران دیابتی

 

بیش از 300 میلیون نفر در جهان از بیماری دیابت رنج می برند و برآوردها حاکی از آن است که این تعداد تا سال 2030 میلادی تقریبا دو برابر خواهند شد. قند بالای خون در صورت عدم کنترل می تواند آسیب جدی به چشم، کلیه ها، قلب و عروق و ارگان های مختلف بدن وارد کند. بنابراین یکی از کارهای لازم و همیشگی بیماران دیابتی کنترل مکرر میزان قند خون در طول روز است. روش رایج فعلی با استفاده از لانست ها و نمونه گیری خون انجام می شود که روشی تهاجمی و دردآور است آن هم برای تستی که بیمار مجبور است چند بار در طول روز آن را انجام دهد.

ادامه نوشته

صندلی هوشمند i-Transport با قابلیت تنظیم ارتفاع

اخيرا در کنار وجود انواع صندلی های چرخ دار موجود در بازار، نسل جدیدی از ربات های هوشمند با قابلیت های مختلف در تحرک و جابه جايی متولد شده اند که می توانند کیفیت زندگی معلولین و کسانیکه دچار اختلالات حرکتی هستند را بالا ببرند. اين صندلی های هوشمند بالا بر به i-Transport مشهورند.
ادامه نوشته

لایف بوت 5: یک بسته کامل برای پزشکی از راه دور

در حالی که افرادی مثل تکنسین های فوریت های پزشکی و پزشکان ارتش، نجات بخشان واقعی زندگی افراد در معرض مرگ هستند، ولی گاه می شود که حتی آنها هم نیازمند کمک یا مشورت پزشکان بیمارستانی می شوند. در چنین مواقعی است که چیزی مثل لایف بوت 5، یعنی یک بسته پزشکی از راه دور جامع، می تواند به کار بیاید.


ادامه نوشته