Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

پاسخ خانم ه - Answer to Mrs H

This Post is For Persians

سلام آقای محمدزاده 
من فارغ التحصیل ارشد فیزیک هستم با کد mcnp هم تا حدودی آشنایی دارم. 
میخوام این کد را کاملتر و کاربردی تر یاد بگیرم.
میخواستم ببینم شما این کد رو خوب میشناسین؟
و آیا برای شما امکانپذیر هست این کد رو به من آموزش بدهید؟

---------

سلام 

منظورتون از تا حدودی یعنی چقدر ؟

یه نکته رو باید خدمتتون بگم اونهم اینه که تو ایران افراد بواسطه کاری که دارن پایان نامه یا پروزه خاص سراغ این کد میرن و در یک بخش خاصش قوی میشن ولی مابقی بخش ها رو چون کار نکردن و بکارشون نیامده دنبالش نرفتن مثلا خود من یه 2 ماه BNCT کار کردم و بعد با تغییر موضوع پایان نامه پزشکی هسته ای و با طیف گاما و ایکس کار میکنم و اینکه در ایران هنوز کسی نیست که این کد رو کامل وارد باشه این کد هنوز بخش های نادیده زیادی داره

شما بخش خاصی رو مد نظر دارید ؟ این ادرس ایمیل منه اگه ممکنه بیشتر توضیح بدید متشکرم

physics.scholars@gmail.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد