Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

دانلود های ضروری - Extra Downloads

دانلود فایل mcnp.exe برای برنامه mcnp4c  دانلود کنید

this is mcnp4c exe file just this -- mcnp.exe

دانلود فایل mcnpx.exe برای برنامه 2.4.0 mcnpx دانلود کنید

this is just mcnpx 2.4.0 exe file -- mcnpx.exe

دانلود برنامه Gridconv برای تبدیل فرمت خروجی برنامه mcnpx نوع اول و نوع دوم هردو یک کار انجام میدهند اولی تحت داس و دومی تحت ویندوز

Download Gridconv in two type / type one (Dos) and type two

 دانلود textpad برای ویرایش برنامه 

Download Textpad

شما میتوانید از سایت اصلی خود برنامه نیز دانلود کنید 

سرور 1 سرور 2 سرور 3

ادرس فایل زیپ شده نوتپد

دانلود fast stone capture برای تصویر برداری سریعتر از تالی ها

Download Fast stone capture portable

دانلود خلاصه ای از mcnp4c در غالب فایل فلش

this is a flash file about mcnp code to the memory of Dr shahriyari

دانلود کتاب جامع در مورد mcnp4c

دانلود کتاب جامع در مورد mcnpx

دانلود an mcnp primer_j.kenneth shultis,richard.e.faw 

دانلود فانتوم سر زوبال

دانلود فانتوم VIP man

دانلود فانتوم اشنایدر بدون تومور

دانلود فانتوم اشنایدر با تومور

دانلود مجموعه ای از فانتوم ها MIRD-MIT , MIRD-ORNL-Children , ....

دانلود فانتوم مرد کره ای Korean Man

دانلود فانتوم Male_Pelvis

دانلود سری دیگری از فانتوم ها سنین 4 سال و ...

دانلود فایل PDF که تمامی فانتوم های لینک شده در بالا را توضیح مختصر ی داده و شکلشان را ترسیم کرده  و تا اونجایی که یادمه خانم رحمانی و دکتر شهریاری تو یه مقاله از فانتوم سر اشنایدر استفاده کردند مقاله رو تو قسمت مقالات میزارم

دانلود اموزش mcnp توسط الکساندر لازارین

alexander lazarin's tutorial about mcnp coding

دانلود نرم افزار Tecplot 360 Portable از سایت mediafire 

احیانا اگر دانلود شروع نشد این لینک را امتحان کنید

Download tecplot 360 portable / mirror

تصویری از محیط این نرم افزار


دانلود DPM برنامه ای برای سیمولیت الکترون و فوتون با کد مونت کارلو فایل DPM بصورت زیپ شده است

دانلود فایل متنی راجعبه Penelope 

دانلود کتاب  Fundamentals of Radiation Dosimetry and Radiological Physics

دانلود کتاب Fundamentals of the Monte Carlo method For neutral and charged particle Transport

دانلود کتاب ارزشمند principles of radiation shielding_arthur.b.chiltonw بزودی لینکشو میزارم




نظرات 16 + ارسال نظر
zeinab 1399/08/10 ساعت 17:45

سلام خسته نباشید . من میخوام فایل mcnpx رو دانلود کنم ولی یه از من رمز میخواد . نیشه بگید چجوری باید دانلودش کنم؟من خیلی عجله دارم . ممنون

123 1399/03/11 ساعت 12:58

سلام
من mcnpx نسخه 2.7 یا 2.6 میخوام شما دارید من دانلود کنم؟
تشکر

با سلام
با آقای مومنی تماس بگیرید
09125002574

سلام و عرض اخترام
آیا امکانش هست برای بنده کد MCNP را بفرستید؟
اگر سورس را هم داشته باشید که خیلی عالی تر میشه.
متشکر

سلام
با دکتر مومنی تماس داشته باشید
09125002574

موهوموکو 1397/06/25 ساعت 09:43

با سلام
بنده برای شبیه سازی براکی تراپی، فاتوم vip man رو نیاز دارم
میتونین لطف کنین پسوورد این یک فایل رو به من بگید؟
با تشکر از پاسخ سریع شما

احمد 1394/09/09 ساعت 09:26

رمز این فایلها چیه؟

با سلام
لطفا فایلی رو که مد نظرتون هست مشخص و به ایمیل زیر ارسال کنید
physics.scholars@gmail.com
متشکرم
محمدزاده

رضا 1393/12/06 ساعت 22:09

داداش چه کاریه ؟
MCNP4C کار نمی کنه . این چیه :
Program Terminated with exit code 0
Exit Window ?

خب روش استفادش رو بنویس همه استفاده کنن

پاسخ شما به صندوق پست الکترونیکی ارسال شد

یزدانی 1392/04/28 ساعت 15:07

سلام برادر!
ممنونم که جواب دادید!
یادم نیست که به شما جواب دادم یا نه بهرحال،
شرمنده که بعد از یکسال جواب می‌دم!
بنده کارشناسی هسته‌ای خوندم و الآن ذرات ارشدم.
کارشناسی شاهرود و الآن هم یه دانشگاه دیگه!
استاد بنده فقط mcnp4c رو داشت و به بنده داد.

قبلا این تو ذهنم بود که {محیط ویژوالی برای تولید کد mcnp} بنویسم! {آخه یه نیمچه برنامه نویسی‌ای بلدم}

الآن که دارم می‌بینم ۳-۴ تا برنامه خوب در این زمینه هست که این کار رو داره انجام می‌ده! و ظاهراً کارشون هم خوبه!
البته اون موقع یه چیزایی دیده بودم ولی خب الآن ظاهراً وضعیت خیلی بهتره!

به نظر شما پی‌اش رو بگیرم یا همینایی که هست کافیه؟
شاید اگه یه نسخه ایرانی برای خودمون بنویسم بهتر نیست؟
دوست دارم در این زمینه نظر شما رو بدونم و اگر بشه تلفنی صحبت کنیم که چه بهتر!

لطفا این نظر رو منتشر نکنید.
ممنون

موفق باشید
یا علی

behzad 1392/01/26 ساعت 23:57

سلام ، آقا ممنون ، فقط اگر ممکن است مطالبی درمورد فانتوم ها و روش استفاده آنها بذارید...

محمد 1392/01/05 ساعت 10:45

تشکرفراوان

موفق باشید

ali 1391/08/19 ساعت 19:21

برنامه mcnp پیغام زیر رو میده .
Program Terminated with exit code 0
Exit Window ?

اگر ممکنه روش run برنامه رو با یک مثال برامون بذارید...

با تشکر 100 باره بخاطر سایت خوبتون

پاسخ شما به میل ارسال شد

رضا 1391/08/11 ساعت 11:44

سلام
برنامه mcnp پیغام زیر رو میده . چیکار کنم ؟
Program Terminated with exit code 0
Exit Window ?
توش که نمیشه چیزی نوشت

Rustam 1391/06/07 ساعت 18:46

I also need book on radiation shielding
Thanks

Mr Rustam
you must look in download book category
you will find it

سلام
لینک برنامه mcnpx رو نگذاشتید؟
من نتونستم دانلود کنم
یه پروژه مهم در مورد mcnp دارم می خوام ببینم تو ایران میشه mcnpx رو گیر آورد یا نه!
ممنون میشم زودتر بهم جواب بدین

اقای یزدانی سلام
این کد رو میشه گیر اورد نسخه های 2.4 و 2.5 و 2.6 موجود هست
مگه استاد راهنماتون این کد رو بشما نداده ؟
اصلا پرژه شما تو چه زمینه ای هست ؟
اهل کجایید ؟ کدام دانشگاه ؟

هادی 1390/12/13 ساعت 01:24

عالـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی بود

سلام
خیر قربان تا عالی خیلی مونده
بد نیست بهتره
-------------
متشکرم

شهریار 1390/07/19 ساعت 11:05

با سلام
به خطر تلاشهای خستگی ناپذیرتان در امر نهادینه سازی دانشهای بنیادی بینهایت ممنونم.

متشکرم

zahra farahmandian 1390/07/09 ساعت 14:41

سلام
من نمیدونم چی بگم. امیدوارم خداوند یک در دنیا صددر اخرت اجرتون بده...مطالبتون واقعا عالیهوممنون

سلام
نظر لطف شماست
این وبلاگ فقط یک استارت برای فرد محسوب میشه و نمیتونه همه چیزو در بر داشته باشه و ممکنه از یه بخش صحبت کنه و بخش دیگهرو بهش اشاره نکنه و از شما میخوام اگه به ایراداتی برخورد کردید و لازم دیدید که باید ذکر بشه و ... حتما اعلام کنید
متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد