Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

پاسخ به سوالات - Answers

سلام اول سوال اقای مظاهری رو جواب بدم چون پاسخ ایشون دلیل کاهش فعالیت منه


سلام.دوست عزیز مدتی است که به پیامهای ما جواب نمیدهی!
این رسم جوانمردی نبودا!
آقا شما کتاب آشکارسازی نول به زبان فارسی را دارید؟


اقای مظاهری من در حال تایپ و نهایی کردن پایان نامه ام هستم حق بدید گاهی اوقات نمیرسم

الان هم دوستان که در همین دنباله نام میبرم سوال کردند هنوز نرسیدم کارشونو نگاه کنم

در مورد کتاب کنول فارسی رو نه ندارم حقیقتش ندیدم تو بازار باشه شاید تا حالا ترجمه شده باشه


----------------------------------

خانم ایدا

سلام پیام شما رو دریافت کردم

---------------------------------

خانم هاشمپور

سلام پیام شما را نیز دریافت کردم

--------------------------------

خانم ریاحی

سلام . مشکل شما با ادرس میلی که فرستادم حل شد ایشون جواب دادند ؟

--------------------------------

اقای مظاهری

سوال قبلی رو در مورد راکتور اب سنگین

جوابش رو نمیدونم خوشحال میشم توضیح بدید ما را هم باسوادتر کنید

حوضه اطلاعاتم در مورد راکتور خیلی کمه ولی فرصت داشته باشم بیشتر مطالعه میکنم

-------------------------------


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد