Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

پاسخ اقای اوسط - Answer to Mr Ousat

با سلام
سوال 1 - ورودی کد ام سی ان پی فانتوم rando را از کجا میتوانم تهیه کنم؟
زیاد سرچ کردم و همه ی فانتوم ها را پیدا کردم اما این یک مورد را نتوانستم
با تشکر

سلام اقای اوسط

اسم این فانتوم رو تابحال ندیده بودم جدیده ؟

شاید با کد دیگه ای نوشته باشند در این صورت یه مفسر نیاز داره و ... همه احتمالات رو باید در نظر گرفت . بحر حال اینرو نمیدونم از کجامیشه گیر اورد ! اما در صورت پیدا کردنش حتما خبرتون میکنم

سوال 2 - آیا برنامه ی scan2mcnp را دارید؟

قیمت این برنامه 750 $ میباشد
در صورت ممکن اگر آنرا پیدا کردید برای ما هم مفید خواهد بود

نه این برنامه رو ندارم . چشم اگر پیدا کردم حتما میزارم رو سایت

موفق باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد