Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

پاسخ خانم فهیمه - Answer to Mrs Fahimeh

سلام و خسته نباشید. من تازه کار با mcnp رو شروع کردم .ژئومتری مساله ام رو تا حدی انجام دادم اما با پلات گرفتن مشکل دارم.4c خط در میون ارور میده.x هم این ارور رو می ده. xlib:  unable to connect to server display 
لطف می کنید راهنمایی بدید من چه کار کنم.

سلام

من نمیدونم شما میخواین چی رو پلات کنید هندسه رو اگه میخواین وارسی کنین از visual editor استفاده کنید نسخه 4C هم این قابلیت رو داره تا بخش های مختلف هندسه رو نمایش بده اگه خطا داره پس حتما جایی رو اشتباه دارین اما نسخه x برای دیدن هندسه در این نسخه باید Xming رو نصب و همزمان اجرا کنید در غیر این صورت همون خطایی رو نشون میده که ذکر کردین

از Visual editor استفاده کنید در وقت صرفه جویی میشه

هندسه ای رو که نوشتین برام بفرستین تا ببینم کجاش ایراد داره البته اگه مایل بودین

موفق باشید

نظرات 1 + ارسال نظر
nadalsh 1393/05/06 ساعت 12:31

سلام
من xming رو هم نصب و اجرا کردم ولی باز هم همون خطای قبلی رو میده
میشه راهنمایی کنید؟
ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد