Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

پاسخ خانم ابراهیمی - Answer to Mrs ebrahimi's question

با عرض سلام و خسته نباشید.
من برای استفاده از یکی از کارتهای تالی احتیاج دارم که جرم مولی ترکیبی (بافت نرم) که باید تالی را در آن محاسبه کنم داشته باشم. اطلاعاتی که من از این ترکیب دارم، درصد وزنی عناصر تشکیل دهنده (که نرمالیزه شده) و چگالی ترکیب است. ولی برای محاسبه جرم مولی لازم است که دقیقا بدانم که از هر عنصر چه تعداد در رابطه ترکیب وجود دارد. (به نظر میرسد که به دلیل نرمالیزه شدن این امکان وجود نداشته باشد). میخواستم بدانم که آیا به نظر شما این کار امکانپذیر است و خود کد چطور این کار را انجام می دهد. متشکرم

سلام خانم ابراهیمی

ببخشید دیر نظرمو میگم :  میتونید با لحاظ کردن شرایطی از جرم مولی بعنوان ضریب استفاده کنید (البته اگه مقدارش رو میدونید) . یه جوری حساب کنید که دیمانسیون نهایی همون دیمانسیون تالی بشه یه مقدار کار و پیچیده میکنه

صفحه 164/898 منوال mcnp 4c رو هم نگاه کنید امیدوارم کمکتون کنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد