Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

اطلا عیه - Information

(This Post is For Iranian (Persian

سلام

اقای دادگر این مدت چون بصورت فشرده دارم رو پایان نامه ام کار میکنم نرسیدم به سوالهای دوستان اقای فریدی خانم ابراهیمی و ... جواب بدم یا مرجعی رو معرفی کنم . همین جا در این یک چند خط از ایشان عذرخواهی میکنم در حقیقت یه جورایی از دادن ذکات علم فعلا در رفتیم ولی ظرف یک ماه اینده حتما پرکارتر ظاهر خواهم شد .

اقای دادگر من درست متوجه نشدم visual editor رو دانلود کردید ولی قسمت مربوط به import اتوکد فعال نیست ؟

این لینک دانلود visual editor رو امتحان کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد