Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

پاسخ اقایان مصطفی محمدی - محمد نظری ++

با سلام خدمت شما دوست گرامی

اقای محمد نامی نظری خدمتتون عرض کنم کتاب مورد نظر نوشته شلدون گلشو مربوط به سال 1960 میلادی و از اون زمان تا بحال کتاب های زیادی تحت همین عنوان بچاپ رسیده اند متاسفانه بخاطر شرایط ویژه - تحریم - امکان دانلودش میسر نیست اما میتونم کتاب هایی با همین مظمون معرفی کنم مثل - کتب مشخص شده با رنگ سبز را میتوانید در بخش دانلود کتاب یافته و دانلود کنید اما دیگر کتب رو در اینده میتوانید دانلود کنید -

particles and nuclei_bogdal povh

Atomic Nuclei and their Particles_e.j.burge

The Atomic Nucleus_r.d.Evans_MIT

Concepts of Nuclear Physics_bernard cohen

Basic ideas and concepts in nuclear physics_k.heyde

Elements of nuclear physics_1967_Meyerhof W.E

Introduction to nuclear and particle physics_Das A, Ferbel T _2ed_2003

و سایر کتب که انشا الله در قسمت دانلود کتب برای دانلود قرار خواهم داد

-----------------------------------

و اما اقای محمدی 

من تا به اینجا از کد mcnpx بنا به موضوع پروزه ام خروجی mdat گرفتم و با tecplot بردمش رو نمودار اما خروجی mctal تا بحال نگرفتم 

از دوستانی که این کار رو انجام دادن خواهش میکنم اگر توضیح جامعی دارند برام ارسال کنند تا این مشکل هم برطرف بشه

متشکرم

راستی میتونین از گروه mcnpx در گوگل گروپ همین سوال رو بپرسین امیدوارم جوابتونو زودتر بگیرید 

من رو هم بی خبر نذارین

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد