Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

پاسخ اقای مصطفی محمدی ++

سلام اقای مصطفی محمدی خسته نباشید

====================

یه سوال داشتم؟
می خواستم بدونم ایا میشه یه هندسه پیچیده رو که از 10 سلول تشکیل شده رو بصورت یه بلوک کلی در نظر گرفت بعد اونو تو هر مختصاتی به تعداد زیاد بسط داد.
البته برای یه سلول راحته ولی برای یک بلوک متشکل از چند سلول چی؟

====================

افرین درست همین شرایط واسم پیش اومده قضیه هم از این قراره که اقای محامد دویدر (فکر میکنم مصری باشه) یه میله سوخت هسته ای رو پست کرد و میگفت هندسه اش مشکل داره منم تونستم بخش منفرد مربوط به میله رو مشکلشو حل کنم اما تو شبکه کردنش به مشکل خوردم اینو تو پست بعدی بصورت یه اموزش میزارم (انچه را که محامد برام فرستاده اول قرار میدم) تا شما هم با یه نیمچه چالش تو این مد بیشتر مواجه بشید بعدش خروجی های خودتون رو با نتیجه اصلاح شده مقایسه کنید البته در اصلاح کد اولیه محامد مستقیما من از visual editor استفاده کردم که انشاالله مطالعه میکنید و شماهم مطلع میشید اما بخش شبکه کردنش ! باید بیشتر کار بشه من هنوز نتونستم بفهممش ........!

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد