Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

پاسخ به اقای ایمان +++

سلام

اقا من ادعایی نکردم دلیل اینکه دیر دارم جواب که چه عرض کنم در حقیقت دفاع میکنم اینکه تو فرجه امتحان بودم در ضمن قبول کنید سوال شما برام هنوز هم واضح نیست اما برای اولین بار بود که میشنیدم در متریال کارت میشه درصد حجمی را ذکر کرد والا تو نسخه 4c یا x 2.6 یه همچین پارامتری را تو فرم کلی متریال کارت ندیدم شاید شما فرم کلیشو بتونید برام بفرستید یا صفحه اش + مرجعش رو بگید من مطلالعه کنم

هندسه فرضی

اما 

فرض هر یک گرم مخلوط اب و اهن شامل 0.6 گرم اب و 0.4 گرم اهن باشد

در شکل زیر درصد وزنی یک گرم اب مشخص شده

خوب حالا برای 0.6 گرم میشه : کلی در زیر برای اهن هم نوشتم

m2 1001 -0.671364 8016 -0.5328636 26000 -0.4 

کد نهایی زیر را اجرا کنید :

این انچه بود که در توانم بود حالا خیالم راحت شد و با اطمینان میگم من بلد نیستم و دارم پابپای شما یاد میگیرم

هنوز هم در مورد درصد حجمی خوب مساله رو نگرفتم 

نکته : اگر شما ایراد و اشکالی در کدنویسی داشتید میتونید به گروه mcnpx مراجعه کنید و عضو بشید اعضاش اگه وقت کنن و بدونن مشکلتونو حل میکنن

groups.google.com/group/mcnpx

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد