Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859
Learning MCNP4C and MCNPX

Learning MCNP4C and MCNPX

شماره تماس 09358768859

پاسخ اقای محمدی

سلام

================

من با نرم افزار ویرایش فایل مشکلی ندارم.
من برنامه mcnp  رو که برای یه مثال اجرا می کنم برنامه ارور حذف فایل (مثلا EL022 یا ENDF602 و...) رو میده که باید این فایل ها رو تو محل برنامه که mcnp.exe وجود داره کپی کنم.در صورتی که با دادن مسیر در پوشه xsdir دیگر برنامه نیازی به کپی کردن ندارد .
شما که برنامه رو اجرا می کنید به همچین مشکلی بر نخوردید ؟

================

اگه مشکلی نیست همون برنامه رو برام بفرستید یا متنشو بنویسید تا من هم Run بگیرم ببینم این اتفاق می افته یا نه !

حقیقتش نه با چنین خطایی تابحال روبرو نشدم

textpad رو هم امتحان کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد